HAR DU BRUG FOR HJÆLP? RING TIL OS PÅ 70 27 00 75
Metz Firmajulegaver
Forside Logistikcenter

Logistikcenter

Metz åbnede i foråret 2017 nyt logistikcenter i Nivaa på 5.000 m2 med mere end 10.000 pallepladser. Vi håndterer i øjeblikket mere end 50 logistik og distributionsløsninger med daglige forsendelser og pakkeopgaver. Vi tilbyder bl.a. webshop løsninger, logistik- og internationale distributionsløsninger og diverse pakkeopgaver.

Vi tilpasser altid logistikken omkring ordrer til vores kunders individuelle behov for at skabe sikkerhed for leveringen. Det er ganske enkelt et spørgsmål om tryghed for kunden. Af samme grund har alle vores leveringer track & trace funktion, og vores kundesupport vil altid kunne hjælpe og give en præcis status på forsendelserne.

Vi planlægger detaljeret logistikken til levering af mere end 100.000 julegaver hvert år. Vores egne varebiler sikrer leveringer samme dag på Sjælland, når det haster.

Kontakt os venligst, hvis du ønsker at høre mere.

Når du vælger Metz til levering af dine julegaver, sikrer vi at hele processen optimeres. Fra at varerne indgår på vort lager til du har udleveret gaverne til dine kollegaer:

Varemodtagelse/materiale kontrol:

Alle varer registreres og kontrolleres for transportskader eller andre synlige tegn på skader.
Varerne kontroloptælles og pakningen påbegyndes.

Pakning:

Ved pakkelinjen bliver der pakket, stikprøvekontrolleret og kontrolvejet. Varerne gøres klar til forsendelse i henhold til de modtagne lister.
Teamlederen sikrer, at alt er korrekt. Som en ekstra sikkerhed foretager projektlederen stikprøvekontrol. Endeligt afstemmes gaverne med forbruget af varer

Forsendelsen:

Vi har en dedikeret person på opgaven som har tæt kontakt til vognmanden som fragter gaverne. Vi har samarbejdet med den samme transportør igennem flere år for netop at sikre at deadlines m.v. bliver overholdt.

Udlevering:

Vi kan enten levere lister efter ønske til udleveringsprocessen eller I kan vælge det Metz udviklede elektroniske udleveringssystem. Dette sikrer tillige dokumentation for hele processen.
Det foregår i sin enkelthed ved at udleveringen af gaven til den enkelte medarbejder registreres elektronisk via QR koder.
Kort fortalt, så har hver medarbejder fået tilsendt en unik QR kode på mail. Koden viser de til uddeleren - enten på smartphone eller papir. Uddeleren scanner koden via en app og gaven registreres automatisk som udleveret. Efterfølgende har man således dokumentation for
- hvem der har fået en gave
- hvem mangler at få en gave
- hvor mange gaver er udleveret
- hvor mange gaver er ikke udleveret

Kontakt os for at høre mere om Metz QR løsning.

Skal vi være venner? Bliv opdateret med nyheder, inspiration og gode tilbud